Hlavní stránka Obsah knihy O autorech Recenze knihy

Doba jedová - recenze

Velmi rádi zde umístíme i Vaše recenze, názory a dojmy ze čtení Doby jedové, pošlete nám je prosím na info@dobajedova.cz.

Rudolf Náprstek, předseda OS Zdravá potravina
Jako předseda občanského sdružení Zdravá potravina, které se zabývá zdravým životním stylem a provozuje množství webových stránek s podobnou tématikou, např. o tzv. Éčkách v potravinách nebo databázi potravin v ČR, jsem se na knížku upřímně těšil. Když jsem jí dostal do ruky, o to víc mě potěšilo, že v kapitole věnované potravinám a Éčkům je množství informací, které potvrzují a v některých případech i doplňují naše webové stránky. Knížku bych doporučil každému, kdo se již zajímá, ale především těm, kteří se chtějí začít zajímat o jedovaté látky, které mohou být v potravinách, které jíme nebo které nám lékaři v "dobré víře" podávají jako léky.

Martina Havlíková, Vysočina
Knihu jsme si s manželem nadělili pod stromek. A vzhledem k tomu, že máme tři děti - 14let,5let,1 rok, rozhodně rodičům doporučuji. Lidé by se měli trochu zamyslet, jak sachází se svým,ale hlavně se zdravým svých drobečků. V této knize najdou odpovědi, na otázky, které dle mého názoru jsou hodně aktuální a na které by měl každý rodič brát zřetel. Za nás velké děkuji.

Mgr. Gabriela Zavoralová
Dovoluji si tímto poděkovat oběma autorům k napsání této knihy. Jsem poněkud negativistkou pokud se takové kapacity pouštějí na plochu populárně vědeckou. Leč mé překvapení bylo veliké a o to větší, že je kniha psána naprosto srozumitelnou řečí a bez tendenčních názorů, je to sice kruté shrnutí situace, leč bohužel pravdivé. Člověk i když mnohé věci ví a zná, nerad si připouští realitu. S obsahem všech kapitol souhlasím, pouze jedna mne poněkud zarazila. Kapitola o očkování je nepochybně, sepsána erudovaně, leč je zde opominuta jedna zásadní věc a to,  že negativum, může značně vyvážit pozitivum očkování. Kapitola je sepsána tak, že pokud si v ní bude chtít najít neodborná veřejnost podklad pro boj proti očkování, tak právě dostala nástroj do ruky a to dosti nebezpečný. Myslím že je potřeba v těchto tématech veliké obezřetnosti  a opatrnosti.

Ing. Jiří Janovský
Popravdě řečeno, musel jsem tuto knihu číst po krátkých kapitolách, protože zpracovat tolik zásadních informací najednou dá člověku zabrat. Jelikož jsem se začal zabývat zdravým životním stylem teprve nedávno, informace o jedech a toxických látkách všude kolem nás, ve mě  zanechaly hlubokou stopu. Připadám si, že jsem objevil úplně nový svět, protože do nedávna jsem žil v představě, že vše co je oficíálně schválené je naprosto bezpečné a není třeba se tím vůbec zabývat. Díky Době jedové (ten název už ani nemohl být výstižnější) si nyní dávám mnohem větší pozor na to co si kupujeme jako rodina domů. Taky najednou koukám, že mnoho tzv. civilizačních nemocí, které se na první pohled zdáli být nevyléčitelné bez neurčité příčiny, se dají docela dobře vysledovat a třeba jim i předcházet...

Eva Ročňová, okres Chrudim
Náhodou jsem při návštěvě u kamarádky na stole zahlédla knížku Doba jedová. Ten název mě na první pohled docela pobavil :-) V rychlosti jsem si jen tak knížku otevřela a zrovna jsem narazila na kapitolku o očkování. Dost mě to šokovalo, protože by mě nikdy dřív nenapadlo, že by očkování mohlo být nebezpečné. Vždyť jsem to od mala brala injekci jako něco, co mě má vyléčit nebo nemoci zabránit a né způsobit další problémy. Už jsem slyšela, že hliník má stát za Alzheimerovou nemocí, takže už dávno jsem vyházela všechno hliníkové nádobí, ale že ho takhle do sebe dostanu i očkováním, to mě fakt naštvalo. Knížku jsem si půjčila domů a přes víkend ji přelouskala a musím říct, že mě pěkně naštvala. Skoro mi přišlo lepší žít v nevědomosti :-)

Recenze knihy - Jak přežít dobu jedovou

Publikace se zabývá tématy jako např.: nebezpečná ochucovadla, umělá barviva, čokoláda versus zdraví, maso ve výživě člověka, škodlivost hliníku, rizika očkování, utajené jedy ve zdravé potravině a doplňcích, svět našeho břicha, hormonální antikoncepce, svět autistů, nemoci srdce, prevence rakoviny, Alzheimerova nemoc, celostní medicína a další.

Tato kniha se stane rádce a průvodcem těch, kdo berou zodpovědnost za svoje zdraví do vlastních rukou.

Recenze knihy - Varovné signály očkování

V knize předkládá prof. Strunecká široké veřejnosti důležité a srozumitelné informace o bezpečnosti vakcín, neboť očkování se stalo hojně diskutovaným avšak i kontroverzním tématem. Zabývá se infekčními nemoci v současném světě, nežádoucími účinky očkování, novorozenci, kojenci, doporučenými a povinnými očkováními. Pro dospělé a seniory jsou zajímavé kapitoly o hepatitidě B, klíšťové encefalitidě, tetanu, pneumokokových onemocnění, chřipce, pásovém oparu, očkování těhotných, rady rodičům, atd..

Autorka připojuje rady praktické lékařky, i rady právnické. Kniha se tak stává dobrým vodítkem v tak komplikovaném světě, ve kterém žijeme.

Recenze knihy - Babské rady profesorky Strunecké

Recenzi, obsah a ukázku z knížky Babské rady prof. Strunecké najdete na samostatné stránce věnované této knize.